top of page
Search
  • עיתון רוז מצקין

החוויות של תלמידים בבית הספר

Updated: Dec 28, 2021


 

כאשר מטרת ועיסוק בית הספר היא להקשיב לתלמידים ולהתעסק בכך שהיה להם טוב, בואו נקשיב מה יש לכמה מהתלמידים כאן להגיד על החוויה שלהם כאן.


איתן עזרן-

אני בכיתה יא3, המחנכת שלי היא יעל והמקצוע אהוב עליי הוא אנגלית.

אני חושב שהולך לי טוב בבית הספר

לפני שהגעתי לרוז מצקין הייתי קודם בעירוני ט והתאקלמתי פה.

אני מרגיש שטוב לי פה יותר מבחינה חברתית ולימודית

חוויה טובה שהייתה לי פה היא הטיול השנתי

מאז שהגעתי לפה יש בי יותר רצון ללמוד, ואני רוצה להשקיע יותר



שאנל אלקיים-

אני בכיתה יא, המחנך שלי הוא רונן, והמקצוע האהוב עליי הוא ספרות

הגעתי לרוז מצקין מעירוני ט בכיתה ט

אני חושבת שהולך לי מעולה מבחינה חברתית, מבחינה לימודית והולך לי טוב יותר מעירוני ט ,

חוויה טובה שהייתה לי פה היא הטיול השנתי, במיוחד הנסיעות באוטובוס

מאז שהגעתי לפה אני משקיעה יותר בלימודים


שיר עובדיה-

אני בכיתה יב 2, המחנכת שלי היא אור, והמקצוע האהוב עליי הוא תנ"ך

הגעתי לרוז מצקין בכיתה י מאורט סינגלובסקי, והכרתי פה חברים חדשים

אני מרגישה שהולך לי סבבה מבחינה חברתית ולימודית

מאז שהגעתי לפה יותר טוב לי מבחינה לימודית


אדם ג’ורנו-

אני בכיתה י, המחנכת שלי היא אורי, והמקצוע האהוב עליי הוא מוזיקה

הגעתי לרוז מצקין בכיתה י

אני מרגיש שבית הספר נחמד והכל סבבה

חוויה טובה שהייתה לי פה היא הטיפוס למעלה במצדה בטיול השנתי

מאז שהגעתי לפה אני יותר טוב בחשבון





















ביום שבת ה18.12 התקיים אירוע התרמה של עמותת "הזדמנות לחיים" המסייעת לילדים חולי סרטן. האירוע היה הפנינג לקראת נובי גוד שגייס כספים לטיפול בילדים ובעיקר לעשות כיף לילדים ושהם ייהנו.

אנה, שהיא מורה פה ברוז מצקין מתנדבת שם כל שבוע ומעורבת בהקמת ההפנינג, לקחה איתה ארבעה תלמידים מבית הספר: אילן סרגיינקו, שקד שתאית, פנחס ניאזוב ולירז דרוויש. הם קמו מוקדם בבוקר בשבת בשביל להפעיל בהפנינג עמדת משחקי חשיבה שבו גם מכרו את המשחקים ובכך הם גייסו כספים לעמותה, בנוסף פנחס גם הפעיל דוכן שבו הוא עשה צמות לכל הילדים. הם הרגישו עם עצמם שהיה להם חשוב להיות שם ולפעול למען המטרה הזאת, וזה באמת לא מובן מאילו שהם קמו מוקדם בבוקר ותרמו לעמותה הזאת








עכשיו כששמענו את דברי התלמידים אנחנו מבינים יותר את החוויות של התלמידים ברוז מצקין ומה הם עוברים. תודה רבה לכל התלמידים שהיו מוכנים לבוא ולשתף שתהיה לכולן.ם המשך שנה מדהימה






bottom of page