top of page
Search
  • עיתון רוז מצקין

השינשינים שלנו ואיך להם ברוז-מצקין

Updated: Dec 28, 2021


 

בבית ספרנו יש הרבה שינשינים שאלו אנשים שנמצאים עכשיו בשנת שירות מכל מיני מקומות שונים בעיר בואו נשמע קצת על החוויה שלהם בבית הספר





החיילים גל (גיגי) וטום מספרים-

אנחנו מגיעים לבית הספר כל יום מיום שני עד חמישי,

שמחים לפגוש ולעזור לתלמידים בנושא הגיוס מכינות ושנות השירות.

מלווים את התלמידים בתהליך הגיוס- מצו ראשון, הקשר עם מיטב, מיונים ועד קבלת התפקיד!

פנויים תמיד לשאלות ועזרה בהכנה לצבא




עדן השינשינית של הצופים מספרת-

החוויה שלי ברוז מצקין:

אני נמצאת בבית הספר בימי שלישי.

אני חושבת שרוז מצקין זה בית ספר מאוד מיוחד, הוא קטן ומשפחתי

והתאהבתי בו בשנייה הראשונה שהגעתי.

יצא לי להכיר תלמידים המהממים שהתפספסו בבתי הספר

הגדולים, ודווקא פה מצאו את המקום שלהם

אני מרגישה שאני לומדת מהבית ספר לא פחות משאני מלמדת בו.

הצוות פה הוא כמו משפחה ורואים ישר כמה התלמידים חשובים להם וכמה מאמצים הם עושים כדי לעזור להם לממש את עצמם.




מאיה השינשינית של איגי מספרת-

החוויה שלי ברוז מצקין:

הגעתי לכאן וקיבלתי קצת שוק, לא הבנתי לאן נכנסתי, אבל תוך רגע, קיבלתם אותי.

אני קמה כל בוקר עם חיוך, מצפה ליום מלא בחוויות ואתגרים.




תבל ויולי השינשיניות של הנוער העובד והלומד מספרות-

בהתחלה כשהגענו לרוז מצקין לא הבנו עד כמה הבית ספר הזה מיוחד והבנו שאנחנו רוצות להיות חלק מהחוויה של התלמידים המתוקים שלומדים פה. ראינו שהבית ספר מדבר אליהם בגובה העיניים ושם דגש על האישיות של כל אחד, ולמרות שאנחנו לא פה הרבה ימים בשבוע מהר מאוד הרגשנו חלק מהמפעל המיוחד שהוא רוז מצקין ולהיות עם התלמידים. כל יום שאנחנו פה אנחנו נהנות מאוד ושמחות להמשיך כאן את השנה.




דניאל השינשין מבינ"ה מספר -

המורים מסורים ונותנים לכל תלמיד ותלמידה יחס אישי, מחפשים לראות את החוזקות בכל אחד ואחת ומשקיעים המון בלהפוך את חווית הלמידה לחווייתית וממוקדת ולתת להם להתנסות ולא רק לשנן חומר. יש לי קשר עם התלמידים מאוד בגובה העיניים ונוצרו שיחות מאוד משמעותיות כבר מהרגע הראשון, הם יודעים שהם יכולים לפנות אליי ולפתוח נושא שיחה על מה שהם רוצים והקשרים שנרקמים מחממים לי את הלב ועושים לי את היום.




גל השינשין מאיגי מספר-

רוז מצקין זה בית ספר חלומי, יחס אישי לכל תלמיד לפי צרכיו, חום ואהבה. אני נהנה מכל שנייה שם וקם בשביל זה בבוקר



עכשיו כששמענו קצת על חווית השינשינים מוזמנים לבוא ולחפש אותם ברחבי הבית ספר ולהגיד להם שלום











bottom of page